Wordless Wednesday# Rilakkuma oh Rilakkuma :D | anis zainudin♥
Home Tutorial tips ex banner

22 May 2013

Wordless Wednesday# Rilakkuma oh Rilakkuma :D






nak beli ni..tapi belom ade duit lagi..nanti ade duit..nak beli la..omeyy nye rilakkuma ni..geram tengok >,< anis memang minat gle rilakkuma >,< umo dah 19..tapi perangai still cm budak2 minat benda2 cmni..haha :D

Jana RM1,000 Sebulan Dari Rumah Melalui Internet
Terima kasih sebab sudi baca entri Anis..komen kalau sudi :)

31 comments:

  1. suke bebeno anis dengan rilakkuma yer :D

    ReplyDelete
  2. comelnye. teringin sangat nak pegi kedai yg banyak rilakkuma ni xD

    ReplyDelete
  3. mcm anak dara akak...pantang nampak bear, kocik ko, bosar ko, sumo dio nak...

    ReplyDelete
  4. cam sedap je kitkat rilakkuma tuh..dahla omey gitu.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kalau beli msty simpan plastik dye...haha :D

      Delete
  5. wahhh! comelnye. dah beli kerat dua, kongsi dengan nawwar -.-'

    ReplyDelete
  6. macam nak picit2 je Rilakkuma ni . Tambah2 yang KitKat tu . Nak geget-geget je sampai lunyai hahaha . Gengster Rilakkuma ni xD

    ReplyDelete
  7. comelnye! kitkat rilakkuma pon ade ke? hehe :) comel,comel... :D

    ReplyDelete
  8. comel kan! suka sangat rilakkuma.. ;)

    ReplyDelete
  9. tak apalah jadi budak2 sekarang ni..nanti bila dah kawen..ada anak...dah tak vboleh jadi budak2.. ;) ps: lamatak singgah blog anis! rinduuu! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kan jd bdk2 time blom kwen ni :P
      p/s : anis pun rindu CJM jugak >,<

      Delete
  10. oh..ini rupanya nama dia..hehe..comel juga.. :) yg bear2 banyak2 tu kalau dapat..memang awesome

    ReplyDelete

hai :) thanks sebab sudi komen :)

 
Thanks For Coming.All Right Reserved By Anis Zainudin.Basecode By Adam Faiz.Best view in Google Chrome