tips nk buat tudung bawal senang bentuk | anis zainudin♥
Home Tutorial tips ex banner

01 March 2013

tips nk buat tudung bawal senang bentuk

salam jumaat :) hari niey anis nk kongsi tips nk buat tdung bawal mudah bentuk..nk tahu tak ?..jom :)
anis gune niey kiwiclean fabric starch niey..mmg menjd..
yg sebelah kiri tu tau..bkn yg teddy bear tu..yg tu tabung anis..haha :D
cara penggunaan :
korang spray kat permukaan tudung bawal korang tu..(bahagian mke la )
pastu iron..da siap !
hehe senang kan ?..pastu tu confirm tdung korang akan senang bentuk dan omey angat2..haha..:D
anis beli yg perisa lemon..wangi kot..hehe..
selain tu, kegunaan lain untuk menghilangkan kedutan yg ssah nk hilang :)

cube la..hasil pasti memuaskan !
hehe

till then,
kbye :)





klik2..

Terima kasih sebab sudi baca entri Anis..komen kalau sudi :)

5 comments:

  1. Memang pun, fie selalu sembur spray tu di shawl. Lagi senang pakai kalau tudung bawak tak suka sangat.

    ReplyDelete
  2. @fifie kalau shawl anis blum try lagi..nty nk try jugak la..hehe :)

    ReplyDelete
  3. nak try laa,
    aida dah lame tak pakai tudung bawal.
    susa sangat. asyikk sengett jaa. huhu.
    thanx share ni tauu :)

    ReplyDelete

hai :) thanks sebab sudi komen :)

 
Thanks For Coming.All Right Reserved By Anis Zainudin.Basecode By Adam Faiz.Best view in Google Chrome