Tentang Dirimu-Roman (Ost kerana lelaki itu) | anis zainudin♥
Home Tutorial tips ex banner
Lazada Indonesia

12 March 2013

Tentang Dirimu-Roman (Ost kerana lelaki itu)

Lirik  Tentang Dirimu

Diriku,
Bagi dirimu,
Seperti asing,
Tak berguna,tak membahagia,
Padamu hanyalah beban,
Tuhan tahu apa yang terjadi,
Antara kau dan aku.

Kau takkan tahu apa hatiku,
Yang selalu derita kernamu,
Dan kau takkan rasa,
Apa yang ku rasa,
Semenjak kau hadir,
hidupku sering saja untukmu,
Tentang dirimu,
Tak pernah untukku.

Mereka lihat masih lagi aku,
Menanti kamu,
Yang aku tak tersedar lagi dengan,
Sikapmu terhadapku,
Namun aku,
Sebenarnya aku tak seperti yang kau tahu.


nota purple : lagu ni untuk awkk..ye untuk awkk yg da hancurkan hati sy..untuk awkk yang da buat sy menderita..terima kasih sgt2..

till then,
kbye :)


jom daftar..dpt 50 sen setiap kali login!

Terima kasih sebab sudi baca entri Anis..komen kalau sudi :)

No comments:

Post a Comment

hai :) thanks sebab sudi komen :)

 
Thanks For Coming.All Right Reserved By Anis Zainudin.Basecode By Adam Faiz.Best view in Google Chrome