Doa Kuatkan Semangat | anis zainudin♥
Home Tutorial tips ex banner

05 March 2013

Doa Kuatkan Semangat

selamat petang :) smlm anis ade post tentang niey ..trime kseh sbb rmai yg bg smgt kat anis :) anis nk share doa nk kuatkan semangat..kalau korang da hlg smgt macam anis..korang boleh amalkan doa niey..anis pun dlm proses pulihkan semangat..
Ertinya:
“Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari kesusahan dan kedukaan. Aku berlindung kepadaMu dari lemah kemahuan dan kemalasan.Aku berlindung kepadaMu dari sifat pengecut dan bakhil. Dan aku berlindung kepadaMu dari banyak hutang dan kezaliman manusia.”



semoga semangat anis cpt pulih :) anis nk senyum mcm dlu lagi :( anis tak nak mcm niey..asyik menanges je..anis nk sehat mcm dlu..nk mkn byk2..bdan anis da mkin krus niey..sbb tak slera mkn ..Ya Allah,pulihkan la semangat aku..kalau dye jodoh aku..dktkan la kami..kalau dye bkn jodoh aku..padamkan la rase cinta dan syg aku pada dye..
besar nye ujian Allah..semakin kite kuat berdoa untuk padamkan rase rndu niey..semakin kuat rase rndu tu..Allah masih menguji..ujian Allah tnde sygNya pada kite..

Doakan yg terbaik untuk anis..doakan anis tabah dan cepat sembuh :)
klik2..
Terima kasih sebab sudi baca entri Anis..komen kalau sudi :)

8 comments:

  1. Sabar ye sis... Akak dulu pon penah mengalami benda yang sama mcm awak.. Sis, kena kuat ye... Semua tu dugaan buat sis... Insyaallah, sis kuat.. Jangan sedih2 lg ye....:D

    ReplyDelete
  2. @Cik Aishah amin :) anis harap pown mcm tu kak :)

    ReplyDelete
  3. cedih plak dgr cite aniss.....

    ReplyDelete
  4. cedih plak dgr cite anis ni...tringat kisah sy yg dlu2...

    ReplyDelete
  5. Berlaku pada diri sy sekarang..putus tunang baru 2 minggu..perit rasanye..

    ReplyDelete
  6. saya harap surah ni dapat tlg pulihkan semangat saya.. saya dpt markah pling low dan memalukan dlm kelas... pastu slalu dipinggir oleh kawan dlm kelas.

    ReplyDelete

hai :) thanks sebab sudi komen :)

 
Thanks For Coming.All Right Reserved By Anis Zainudin.Basecode By Adam Faiz.Best view in Google Chrome