Fakta Tentang Anak Kedua | anis zainudin♥
Home Tutorial tips ex banner

17 April 2013

Fakta Tentang Anak Kedua

hai ! sape kat sini anak kedua ?..yeay ! kite geng! anis pun anak kedua..haha..

anis ade terbace kat fb tadi fakta tentang anak kedua..jom2 tengok betol tak :D

ANAK MANJA EMAK ?
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. 

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipujuk tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.

acano? betol tak?..anis rase macam betol je..tak tahu la pulak bagi korang kan :D



Terima kasih sebab sudi baca entri Anis..komen kalau sudi :)

9 comments:

  1. Fakta tentang anak bongsu tak dak ka? tehee~! :) fakta tentang anak kedua ni, ada pada diri my bro..kebanyakannya lah...

    ReplyDelete
  2. Anis rasa betul kot sbb Anis anak n.2. Memang sama la kesemuanya.

    ReplyDelete
  3. Alah, kita anak Sulung huhuuu. Tapi yang sebetulnya anak kedua :'D

    ReplyDelete
  4. fakta tentang anak sulung?? hehe

    ReplyDelete

hai :) thanks sebab sudi komen :)

 
Thanks For Coming.All Right Reserved By Anis Zainudin.Basecode By Adam Faiz.Best view in Google Chrome